Navigace

ze 4
poslední

Aktualizace aplikace Bakaláři

Do večerních hodin bude probíhat aktualizace systému Bakaláři. Žákovská knížka nemusí být v této době dostupná. celý text

ostatní | 18. 6. 2018 | Autor:

Pozvánka na oslavy výročí republiky

16. září proběhne soubor oslav k výročí první republiky na brandýském zámku. Žáci naší školy se do některých aktivit také zapojí. Přinášíme nyní pozvánku na tuto akci na odkazu v příloze této zprávy. Zároveň připomínáme, že naše škola chystá na říjen 2018 svůj vlastní projektový den otevřený i veřejnosti. S podrobnostmi tohoto projektu seznámíme v září 2018. celý text

Pozvánka na koncert Slůňat

V pátek 22. 6. proběhne v 16:00 v hale školy koncert našich Slůňat pod vedením Josefiny Nedbalové. Všichni jste srdečně zváni. celý text

ostatní | 14. 6. 2018 | Autor:

Organizace závěru školního roku

Přinášíme základní data k organizaci závěru školního roku 2017-2018. celý text

Skotsko

Zájezd do Skotska

Zájezd byl skvělý. Věděla jsem to už od začátku, když nám řekli, že nepojedeme do Londýna. Londýn musí být zajímavý, ale Skotsko je podle mě něco jiného, kde je od všeho kousek – příroda i město, různé památky. Cesta byla dlouhá a možná únavnější než výstup na Ben A'an nebo Arturovo sedlo. Každý výlet byl jiný. V rodinách to bylo také dobré, protože jsme poznali, jak žijí. Podle mě by na takovéto výlety měli jezdit všichni. Protože si trochu procvičíme jazyk, poznáme jejich kulturu, ale hlavně se mezi sebou pořádně poznáme. Tady jsme se poznali opravdu dobře a už teď vím, že se mi bude špatně odcházet, protože jsem až měsíc před prázdninami pochopila, jak skvělé učitele a lidi kolem sebe mám. A nikdy na tenhle výlet a vše co s ním souvisí, nezapomenu.
P. S. Skotsko doporučuji navštívit každému.
Nováková Adéla, žákyně třídy 9. B, ZŠ Na Výsluní

Skotsko – země, která nás přežila 1

Skotsko – země, která nás přežila

Když se řekne Skotsko, tak si každý vybaví kelty, dudy, whisky, Lochnesku a ty lakomé Skoty. Ovšem, my jsme se vypravili do Skotska za zážitky a vyvrácením vtipů o lakomých Skotech. Naše cesta začala večer ve 21:13, směr Amsterdam. Tam jsme se pokochali koly a zjistili jsme, že zde nenajdete obyčejné kuřáky, nýbrž kuřáky trávy. Často nějaký ten kanál s loďkou a velké horko. Dům Anny Frankové i s její soškou je hojně navštěvovaný. A nakonec za doprovodu chrochtajících Nizozemců, se spoustou zážitků, jsme opouštěli město a nastoupili do trajektu a vydali se na 15hodinovou plavbu. Ráno jsme se vylodili v Newcastlu a ihned jsme jeli za prvními skotskými památkami a zážitky. První památkou byl Hadriánův val. Můžu Vám říct, že tolik fotek kamení jsem nikdy nevyfotila. Všude zeleň, čistý vzduch, ovce a dobytek. Celé ty dny byly moc hezké a Skoti nejsou lakomí, nýbrž šetřiví, skromní a také velmi pohostinní a neuvěřitelně milí. Nessii jsme, bohužel, nepotkali, asi se lekla našeho řevu, chování a znaveného zjevu, ale to neznamená, že neexistuje. Edinburgh se stále otřásá v základech a Stirling doufá, že se dlouho neobjeví čeští mladí turisté s foťáky na krku. Rodiny byly rády za Čechy, protože Francouzi jsou prý „ještě horší“. O sedm dní později už jsme opět vystupovali u školy a mohli jsme začít vyprávět své zážitky a zkušenosti. Tak zase někdy ve Skotsku.
Pohanková Adéla, žákyně třídy 9. D, ZŠ Na Výsluní

pohled na Baltské moře z vrcholu majáku Lange Jan

Poznávání jižní Skandinávie dopadlo na výbornou

V jarních měsících třídy prvního stupně houfně navštěvují naše hory a podhůří v rámci svých ozdravných pobytů, ze kterých se vracejí děti i paní učitelky plny fantastických zážitků. Stranou ale nezůstávají ani žáci druhého stupně, kteří měli letos možnost dokonce dvou zahraničních zájezdů. Koncem května to byl týdenní pobyt ve Skotsku pro žáky 9. ročníku, první červnový týden to pak byli především osmáci, kteří vyrazili na zahraniční zeměpisnou exkurzi do Švédska.  celý text

ostatní | 10. 6. 2018 | Autor:

Třídní schůzky zákonných zástupců budoucích prvňáčků

Třídní schůzky zákonných zástupců budoucích prvňáčků proběhnou v úterý 12. 6. 2018 v 17:30 hod.
1. A – učebna 103, 1. B – učebna 104, 1. C – učebna 305, 1. D – učebna 202 v pavilonu 1. stupně.
Na těchto třídních schůzkách se rodiče seznámí s paními učitelkami třídními a budou jim podány základní informace o tom, jak bude probíhat vzdělávání v první třídě a co je třeba zajistit během prázdnin. Zároveň dostanou rodiče informace o fungování školní družiny včetně možnosti se do družiny přihlásit.

ostatní | 7. 6. 2018 | Autor:

ŠVÉDSKO - den čtvrtý

Ve středu tu byla návštěva jižní části ostrova Oland. Viděli jsme stará pohrebiste z doby železné, staré hrady, kupu větrných mlýnů s možností prohlídky, největší step severní Evropy a pak nadherny maják Lange Jan na samotnem jiznim cípu ostrova. Zde jsme dokonce pozorovali tuleňe. Ve čtvrtek následuje pozvolný návrat domů včetně dvou trajektu a dvouhodinové prohlídky centra Kodaňe. celý text

ostatní | 6. 6. 2018 | Autor:

ŠVÉDSKO - den třetí

Dnes severní část ostrova Oland. Trolli stezka u rozbouřeného Baltu. Poté maják Dlouhý Erik na krásném ostrůvku nebo Sandvik a větrny mlýn. Počasí krásné, jen se ochladilo. Všichni v pořádku. celý text

ostatní | 5. 6. 2018 | Autor:

ŠVÉDSKO - den druhy

V pondělí jsme navštívili školu v Borgholmu. Máme výborné zážitky, Švédové jsou velmi milí, přátelští. Potom jsme prošli i centrum většího města Kalmar s velkou pevností. V úterý je v plánu sever ostrova Oland, počasí stále krásné. celý text

ostatní | 4. 6. 2018 | Autor:

ŠVÉDSKO - den prvni

Proběhl dlouhý přesun přes Berlín do Rostocku, odkud jsme dvě hodiny putovali trajektem do Dánska. Odtud dalším trajektem do švédského Helsingborgu a ranní dojezd do kempu. V neděli odpočinek po dlouhé trase, moře je příjemné a všichni v pořádku.

ostatní | 3. 6. 2018 | Autor:
Ještě jedna mediální odezva našich zastávek 1

Ještě jedna mediální odezva našich zastávek

V deníku MF Dnes vyšel článek, který se vrací k našemu projektu autobusových zastávek. Přinášíme i otisk článku v příloze. celý text

ostatní | 31. 5. 2018 | Autor:
Krajské kolo v duatlonu 1

Krajské kolo v duatlonu

Ve středu 30.5. vyrazilo do Čelákovic 11 medailistů z naší školy s nadějemi na další úspěchy. V konkurenci 25 škol a přibližně 160 závodníků změřili síly i naši vítezové z okresního kola v Duatlonu. Vysoká úrověň vybraných plavců a běžců z celého Středočeského kraje vybičovala všechny ke krásným výkonům. Pohár za třetí místo v kategorii mladších žákyň vybojovala Kristýna Mňuková ze 6.A. Matěj Ponec ze 4.C velmi pěkně zaběhl 500m závod a z 10 místa na startu se dostal až na 4. místo v cíli. Stejně si vedl i Ondřej Lafek ze 7.C, který smazal ztrátu 10s na vítěze a doběhl ve své kategorii na 4. místě. V první desítce bodovali i Laurinová Dominika ze 3.E, Fišera Šimon ze 4.B a Lipovský Vojtěch ze 7.A. Ostatní reprezentanti ZŠ Na Výsluní skončili těsně za první desítkou : Richter Matěj 3.E, Přibyl Vojtěch 2.D, Honzátková Viktorie 4.C, Hájková Tereza 4.C. Všem závodníkům děkujeme a těšíme se opět příští rok na medaile. celý text

ostatní | 31. 5. 2018 | Autor:
Třídní schůzky 5. 6. 2018 1

Třídní schůzky 5. 6. 2018

V úterý 5. 6. 2018 proběhnou poslední letošní třídní schůzky. Pokud nemají třídy stanoveny svůj speciální termín nebo konzultace, platí začátek pro třídy prvního stupně v 16:30 a pro třídy druhého stupně v 17:30. celý text

ostatní | 29. 5. 2018 | Autor:
Třídní schůzky budoucích prvňáčků 1

Třídní schůzky budoucích prvňáčků

Třídní schůzky budoucích prvňáčků proběhnou v úterý 12. 6. 2018. Podrobnosti o vlastním průběhu ještě včas zveřejníme, prozatím zveřejňujeme seznamy jednotlivých tříd. celý text

ostatní | 29. 5. 2018 | Autor:
Anglicko-dějepisná exkurze 9. D 1

Anglicko-dějepisná exkurze 9. D

Dne 24.5.2015 se žáci ze třídy 9.D za účasti vyučujících anglického jazyka pana učitele Mathew Moistnera a Tomáše Frice zúčastnili exkurze ohledně atentátu na R. Heydricha v Praze. Společně jsme navštívili osudnou zatáčku, ve které došlo ke zmíněnému atentátu, dále jsme navštívili dům, ve kterém rodiny schovávaly účastníky atentátu. Závěrem jsme navštívili kryptu kostela v Resslově ulici, ve které parašutisté ukončili svůj život. Celá exkurze probíhala v anglickém jazyce a všem žákům se velmi líbila. celý text

ostatní | 28. 5. 2018 | Autor:

Seznam žáků zařazených do jazykové a sportovní třídy

V příloze zveřejňujeme seznam žáků zařazených od 1. 9. 2018 do jazykové a sportovní třídy. celý text

ostatní | 25. 5. 2018 | Autor:

Informujeme rodiče i žáky, že seznam žáků zařazených do jazykové a sportovní třídy bude na našem webu zveřejněn v pátek 25. 5. po poledni. Děkujeme za pochopení. celý text

ostatní | 24. 5. 2018 | Autor:

Jak o nás píší?

Naše škola se objevila v zajímavém článku středočeského Deníku. Článek s názvem Děti pomáhají ptákům včas odhalit překážku si můžete přečíst i v odkazu na konci této zprávy. celý text

Exkurze 9.A

V pátek 11 .5. 2018 jela třída 9. A na zajímavou exkurzi. Navštívili jsme Mezinárodní knižní veletrh Svět knihy 2018 v Praze, kde jsme měli možnost zúčastnit se besed se spisovateli, prohlédnout si a nakoupit nové knihy. Zaujal nás i workshop Lenny Trčkové, ve kterém vystupovali i známí herci jako např. Marek Vašut, Tereza Rumlová, Marika Šoposká a další. Z exkurze jsme nikdo neodjel s prázdnou, ať už to byly nakoupené knihy, nebo zajímavé zážitky. celý text

Eliáš Motl se probojoval do republikového finále OVOV 1

Eliáš Motl se probojoval do republikového finále OVOV

Ve středu 9. května se na stadionu Vodranty v Čáslavi uskutečnilo Krajské finále OVOV (Odznak všestrannosti olympijských vítězů). Vzhledem k termínové kolizi s Okresním kolem Poháru rozhlasu odjel s rodiči na čáslavský stadion pouze Eliáš Motl z 5. B, který byl vítězem okresního kola.
Se stejně starými chlapci změřil své síly v šesti disciplínách a dosáhl těchto výsledků :
60m – 8,9, dálka – 4,72m, shyby – 55, leh-sed – 58, hod míčkem – 55m
1 000m – 3:30
Celkem získal Eliáš 4 042 body, ve své kategorii nenašel přemožitele a vybojoval si postup do Republikového finále, které proběhne v září 2018 v Brně.
Eliášovi gratulujeme k postupu a děkujeme za vzornou reprezentaci školy.

Krajské kolo Poháru rozhlasu 1

Krajské kolo Poháru rozhlasu

V úterý 15. května se družstvo mladších žáků /6. a 7. třída/ zúčastnilo Krajského finále Poháru rozhlasu, které se uskutečnilo na stadionu v Houštce. Družstvo startovalo ve složení : M. Pech – 6.A, Š. Staněk – 6.D, V. Lipovský, M. Dejmek,
M. Volf – 7.A, P. Popelka, J. Čížek – 7. B, O. Lafek, Š. Bulvas – 7.C.
Oproti Okresnímu kolu si chlapci polepšili o téměř 600 bodů a celkovým bodovým ziskem 3 634 bodů obsadili 4. místo. V jednotlivých disciplínách byli nejlepší tito chlapci :
60m – 5. místo – Š. Staněk – 8,47
1 000m – 6. místo – O. Lafek – 3:27,62
Výška – 2. místo – Š. Staněk – 144 cm , 3. místo – P. Popelka – 140 cm
Dálka – 4. místo – M. Dejmek – 447 cm
Míček – 2. místo – V. Lipovský – 51,89
4 x 60m – 4. místo – Š. Staněk, O. Lafek, M. Dejmek, V. Lipovský - 33,28
Všem chlapcům děkujeme za předvedené výkony a vzornou reprezentaci školy.

Zažazení žáků do jazykové a sportovní třídy 1

Zařazení žáků do jazykové a sportovní třídy

V týdnu od 14. 5. proběhlo vnitřní testování pro zařazení žáků do jazykové a sportovní třídy. Seznamy do těchto tříd zařazených dětí budou zde na webu zveřejněny pravděpodobně ve čtvrtek 24. 5. 2018. celý text

Rozdělení žáků do prvních tříd 1

Rozdělení žáků do prvních tříd

Rozdělení žáků do budoucích prvních tříd bude zveřejněno na webu školy v posledním květnovém týdnu. celý text

Okresní kolo Poháru rozhlasu 1

Okresní kolo Poháru rozhlasu

Ve středu 9. května se na stadionu v Houštce uskutečnilo Okresní kolo již 50. ročníku Poháru rozhlasu.

ostatní | 14. 5. 2018 | Autor:
Chlapci druzí v okresním kole McDonald´s Cupu 1

Chlapci druzí v okresním kole McDonald´s Cupu

Ve čtvrtek 11. 05. 2017 se vybraní žáci prvního stupně zúčastnili okresního kola fotbalové turnaje McDonalds Cupu v Čelákovicích. Počasí bylo nádherné a konkurence veliká. V kategorii mladších žáků se sjelo na turnaj čtrnáct družstev. Naši hoši ve složení (Federle, Maršner, Antoš, Čajan, Přibyl, Kraml P., Kraml A., Šídlo, Průžek, Novák, Havliš, Korbelovi)vyhráli celou skupinu suverénním způsobem. Stejně dobře se jim dařilo i v boji o finále. Finálová bitva byla už na d jejich síly a jeden gól je dělil od postupu do krajského kola. Skončili jsme tudíž letos až druzí. Starší žáci ve složení (Fabián, Halgaš, Vošahlík, Dvořák, Šustr, Mráček, Štajer, Čáp, Varta, Martins, Chmela a Servus) měli cestu k medaili trochu složitější, konkurence 17 družstev byla velká. Bohužel nám chybělo mnoho zkušených fotbalistů, takže letos se musíme spokojit jen s účastí v tomto turnaji. Nicméně se kluci moc snažili a bojovali ze všech sil. celý text

ostatní | 14. 5. 2018 | Autor:

Kytičkový den

I v letošním roce se naše škola zapojí do tradiční sbírky Ligy proti rakovině "Český den proti rakovině". Květy měsíčku lékařského v hodnotě minimálně 20 Kč bude možno zakoupit ve středu 16. května při vstupu do školy nebo v průběhu vyučování. Kytičky budou prodávat žáci z 9.A. celý text

ostatní | 13. 5. 2018 | Autor:

Zkoušky do jazykové třídy

V pondělí 14. 5. proběhnou zkoušky do jazykové třídy. Sraz účastníků je ve 13:45 v hale školy. celý text

Seznam dětí přijatých do třídy s rozšířenou výukou hudební výchovy

V příloze zveřejňujeme seznam dětí zařazených od září 2018 do první třídy s rozšířenou výukou hudební výchovy. celý text